Carmex, pincett & saltvatten

Eftersom jag fortfarande inte har rökt en endaste cigarett sen den 1okt tyckte jag att jag var värd en liten present. Reslutatet blev:

Carmex (världens bästa läppbalsam, enl han som stod innanför disken på NK...)
Laura Merciers pincett (världens bästa pincett, också enl han som stod innanför disken på NK...)
Sachajuans saltvattenspray (världens bästa saltvattenspray, också enl han som stod innanför disken på NK...)

Så vad tyckte då jag? Ja, i ärlighetens namn måste jag erkänna att jag inte är riktigt lika lysrisk över produkterna som killen som sålde allt detta till mig.

Läppbalsamet är helt ok. Jag letar fortfarande efter läppbalsamet som verkligen går in i läpparna och inte bara lägger sig som en massa utanpå... Betyg 3.

Pincetten är riktigt bra, enda nackdelen med den är att den är rätt vass i kanterna. Betyg 3 (efter nån månads använding eftersom att den inte får tag i dom allra kortaste håren.)

Saltvattensprayen kan jag nog inte riktigt uttala mig om än för när jag sprayade i den i mitt hår var håret rätt äckligt och lite halvfettigt, så det känns inte riktigt rättvist att döma ut den när den hade så taskiga förutsättningar. Jag återkommer med betyg. Betyget blir en 2. (den gjorde verkligen ingenting positivt för mitt hår)

Kommentarer
Postat av: Sublim

Jag måste tipsa dig om Clarins läppbalsam, det går verkligen in i läpparna och gör dem supermjuka. Väldigt drygt dessutom! Kostar ca 150 kronor.:)

2007-01-28 @ 12:05:27
Postat av: S

Tack för tipset. Jag har den redan och det är än så länge den bästa som jag har provat=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback