Frestelse!

Idag kommer eldprovet!

Jag ska gå ut för första gången sen jag slutade röka. Jag har varit röksugen precis hela dan. Det är som att kroppen känner på sig att den ska gå ut och därför bestämmer sig för att vara extra röksugen. Dom säger att ett röksug varar i två minuter. Två minuter? SURE! för i så fall har jag satt nytt världsrekord i röksug för mitt röksug har varat i ÅTTA DYGN!

Jag har, om jag ska vara ärlig, faktiskt övervägt att stanna hemma, men så jälva svag får man ju bara inte vara. Jag ska klara det här. Kanske blir det bättre om jag kör dubba nikotinplåster? Eller då kanske man kräks? Jag kräks ju jämt (om man ska tro Jens iaf). Näe, det är nog inte en så smart idé. Det får räcka m ett plåster och en jävla massa viljestyrka.

Probelmet är ju bara det att jag får sååå sjukt dålig karaktär när jag dricker. Hur mycket konstiga saker (som jag dessutom har lovat mig själv att absolut inte göra) har jag inte gjort när jag har druckit? Skulle kunna fylla ett helt A4-ark med teckensnitt 8 med idiotsaker som jag gjort på fyllan... Kanske ska man helt enkelt vara nykter ikväll.
Näe vem är det man försöker lura.
Jag kommer dricka.
Jag kommer att bli tokfull.
Och jag kommer med största säkerhet också att röka.

Självkännedom är i alla fall en egenskap som jag har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback