Hydra Zen ögoncreme, Lancome

114245-5Nu är det dags för ännu en favorit:

Hydra Zen ögoncreme, Lancôme

I ett snålt ögonblick i våras fick jag för mig att det funkar minsann lika bra med en ögoncreme från Apoteket (ja, jag vet det var sjukt snålt av mig, men till mitt försvar kan jag säga att jag faktiskt gick på A-kassa då...) och jag har faktiskt varit rätt nöjd med den tills för två veckor sen då jag köpte min vanliga ögoncreme från Lancôme. Hydra Zen. Vilken skillnad!!!

Nu kommer jag verkligen ihåg varför jag tycker att det är så sjukt bra. Den är i en geléaktig konsistens och går in i huden helt perfekt och det som gör mig helt förälskad är att man faktiskt känner sig lite piggare direkt när man smörjer på sig den på morgonen (allt som gör mig piggare på morgonen älskar morgondöda personer som jag). Dessutom hjälper ögencremen till med att ta ner den där hysteriska svullnaden jag alltid får över ögonen när jag har sovit.

Den finns bara en ögoncreme för mig och det är Hydra Zen. Love you! Betyg 6.


Kommentarer
Postat av: Lene

såg att detta inlägget var ganska gammalt men tyckte att det vore kul att skriva en rad eller två nu när jag tittat in!
himla trevlig och intressant blogg du har!
jag fastnade nog här mycket tack vare att jag också investerat i lancome-produkter härom dagen. köpte en rengöring (eau de bienfait clarte) och en aqua fusion fluide. har bara använt dom några gånger men jag är redan frälst. och nu efter jag läst dina inlägg ska jag investera i en lancome-mascara med:)
ha en fortsatt trevlig dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback