Shopping!!!

Ja, då var man X antal kronor fattigare...
Idag är det för den som inte vet det den 25:e och för mig innebär det SHOPPING! Var tvungen att gå lite tidigare från mitt jobb bara för att kunna åka in till Gallerian och köpa skorna som jag varit helt kär i sen en vecka tillbaka. Det är ett par spetsiga stövlar i svart mocka och med en helt underbart hög stilettklack! I'm in looooove!! Men jag har tagit ett moget beslut om att lämna tillbaka dom om jag inte har tillräckligt med pengar för att kunna betala alla mina räkningar. Tycker jag är väldigt vuxet utav mig. Egentligen borde jag ju kanske lägga upp en bild på dom, men det vet jag inte riktigt hur man gör. Men det kanske min underbara vän Mia kan upplysa mig om? När jag ändå var igång tyckte jag att jag var värd et par långa svarta shorts, en svart jeanskjol och två par nya strumpbyxor. Sen var jag lite inne på att jag var värd ett halsband från Pilgrim för 700:- men vid närmare eftertanke kom jag på att det var jag absolut inte värd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback