Inköpslista

Nu har Stoffe och jag bestämt att vi ska åka till Portugal och surfa på semestern. Ja, eller Stoffe ska surfa och jag ska ligga på stranden, men oavsett vad jag gör så kommer jag att behöva pengar och spara är ju inte direkt min starka sida... För att underlätta lite för mig själv och för att inte göra några impulsköp har jag därför gjort en liten lista över saker jag får köpa och när.

  • PreCleanse, Dermalogica (provet kändes så bra att jag är tvugnen att köpa en stor flaska, men det får ev bli nästa månad istället)
  • Active Moist, Dermalogica (får jag köpa direkt när lönen kommer, för min gamla är helt slut)
  • Hydra Zen ögoncreme, Lancôme (får jag också köpa direkt när lönen kommer, för min gamla är också helt slut)
  • En ny plattång. Jag vill ha en som man kan locka håret med också och jag är osäker på om jag verkligen överlever en månad till utan en sån plattång... 
  • Skin Smoothie Lotion, Pink Cotton Candy TVÅL (måste jag bara ha NU, min är heeelt slut)
  • En handcreme från Creative (dom luktar ju sååå gott, ev köper jag en redan på tisdag eftersom att jag ska till Hard Rock Café och Naglar.com ligger precis där)
  • Ett till DuWop Venom Gloss i färgen Buttercup (det är mitt nya favvogloss och då måste man ju ha det i flera färger, men det borde jag kunna vänta med i en månad eftersom att jag faktiskt redan har ett)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback