Reafynd!

114245-3Lancôme rear vanligvis aldig sina produkter så gissa om jag blev förvånad när jag kom in på NK och dom hade just rea.

Självklart var jag tvungen att handla lite (nu när det för en gångs skull var rea). I min påse hamnade en Juicy Tubes 071 (i tuben är den knallblå, men på läpparna blir den bara lite snyggt skimmrig och ja, jag vet att tuben på bilden är lila, men det var tyvärr det närmsta blått jag kunde komma) och en ögonskuggspalett med fyra ögonskuggor (en beigerosa, en vit med skimmer, en limegrön och en svart med glitter).

I det lite lätt hysteriska rearuset glömde jag helt bort anledningen till att jag åkte till NK dvs för att köpa en ny mascara. Det blir till att ta en sväng imorgon igen. Om det är någon som undrar varför jag just måste åka till NK för att köpa min mascara kan jag berätta att det beror på att jag har ca 500:- i bonussom jag tycker skulle passa bra att spendera på just en mascara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback