En ny Darling!

image68Jag hittade ju som sagt var ett litet guldkorn i Taxfreen i Reykjavik. Instant Pur från Yves Saint Laurent. Jag har varit lite sugen på att prova den ett tag och nu stod den plötsligt där mitt framför mig och ropade: Ta med mig hem! Självklart kunde jag inte motstå och tur var väl det för annars hade jag gått miste om den här fantastiska pärlan.

Eftersom att jag nästan alltid använder vattenfast mascara har jag nog provat mig igenom dom flesta märkena utom just denna från YSL. Fråga mig inte varför, men det har helt enklet bara inte blivit av. Mina krav på en ögonmakeupremover är två. Man får inte bli fettig runt ögonen och det ska gå snabbt att få av sig mascaran. Hitills har Bi-Facil från Lancôme varit min favvo, men efter att ha provat YSL's är jag mer en villig att vara otrogen och överge min gamla trotjänare, för YSL's knäcker! Den är verkligen helt galet bra. Blir inte ett dugg fettig och löser upp mascaran fortare än man hinner säga bomullsrondell. Det här är magi! Dessutom gör den stilrena förpackningen att jag vill ha den framme precis hela tiden. Det här är min nya älskling. Inte helt oväntat blir det här betyg 6 (favorit).

Kommentarer
Postat av: nyans

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv!

Postat av: madde

Den låter ju minst sagt underbar!

2007-06-05 @ 21:35:27
URL: http://www.asweetconfession.blogg.se
Postat av: Kicki G

Var kan man köpa den på nätet?

2007-06-06 @ 11:33:52
URL: http://www.kickig.se/justnu
Postat av: MAKEitUP

Nyans: Ja, jag tror att det var i din blogg det var jag läste om den som vanligt =D
madde: Ja, den är sjuuukt bra!!!
Kicki G: Den finns lite överallt men på Strawberrynet tror jag att den är billigast :)

2007-06-06 @ 13:59:22
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback