10% rabatt

Eleven vann Cosmopolitans Beauty Awards för bästa internetbutik och erbjuder därför alla sina kunder 10% rabatt på en beställning. Ange bara rabattkoden COSMOPOLITAN så dras automatiskt 10% av på din beställning. Undrar om inte jag ska passa på och dra iväg en beställning nu? Jag hade ju faktiskt ändå tänkt att beställa en Skin Smoothie...

Ett litet tillägg (som en av mina läsare så snällt undrade) rabatten varar fram till 2007-03-20 23.59, så skynda er och beställ allt vad ni orkar.


Kommentarer
Postat av: natalie

gud vad bra! hur länge varar rabatten?

Postat av: S

Så, nu har jag uppdaterat inlägget =D Var det något särskilt du var sugen på att köpa?

2007-03-19 @ 19:20:19
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback