Gårdagens inköp

image29Jag var ju som bekant och kilppte mig i tisdag och då var jag ju givetvis tvungen att köpa lite nya stylingprodukter. Visst är det konstigt att man alltid behöver det så fort man varit hos frisören?

Valet föll på en hårspray från Osis, Schwarzkopf som innehåller 100ml, men som ändå på något konstigt sätt ska vara lika mycket som 200ml. Jag får inte riktigt ihop den ekvationen, men hårsprayen känns i alla fall helt ok än så länge.

Givetvis hade dom även ett erbjudande där man fick köpa två produkter för endast 229:- som jag självklart inte kunde hålla mig borta ifrån, för hur har jag som alltid fönar och plattar håret kunnat leva utan en värmeskyddande creme?

Kommentarer
Postat av: Lisa

låter bra, hoppas produkterna lever upp till förväntningarna! :)

Postat av: S

Tyvärr gjorde dom ju inte det... Se mitt inlägg ovan

2007-03-08 @ 19:52:03
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback