Nails, body and beauty

Satt och surfade runt lite nu på morgonen och då hittade jag den här underbara hemsidan som säljer mitt favoritnaglevårdsmärke Creative, som annars kan vara rätt svårt att få tag i.

Jag kom i kontakt med Creative produkter när jag gick och gjorde mina naglar hos en kompis och sen dess är jag helt fast. Deras nagellack är helt överlägset dom bästa lacken. Lättapplicerade, bra och tunn borste och det bästa av allt. Dom sitter som berget.

Sen har dom ju givetvis en hel rad övriga naglevårdsprodukter som tex deras underbara handcremer.

Nails, Body and Beauty kommer jag defintivit att surfa in på ofta! Och defintivt lägga en beställning inom en snar framtid. Ett stort plus är även att dom skickar ut allting fraktfritt.


Kommentarer
Postat av: Rouge

Åh vad spännande! =D De verkar ha mycket trevligheter! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback