shopping

Idag var det för mig (och många andra) löningsdags och för mig betyder det SHOPPING!

Först blev det ett armband i nån nyöppnad affär i gamla Debenhamslokalerna och sen hittade jag en svart (givetvis) tröja på Åhléns City. Väl hemma smackade jag tillsammans med min kusin in en ny Strawberrynet-beställning (det där med
Strawberrynet är lite lätt beroendeframkallande). Den här gången blev det en Skin Prep Scrub, en Sheer Moisture SPF15 (Untinted) och en Special Clearing Booster. Är extra sugen på att prova Special Clearing Booster som jag läst så mycket gott om i Nyans trevliga blogg.

På tal om Strawberrynet så ska jag äntligen få mitt efterlängtade paket imorgon. Då blir det testning och recension.


Kommentarer
Postat av: Rouge

Haha, ja strawberrynet är såå beroendeframkallande ja! ;)

Postat av: S

Ja, men eller huuur! Känns ju som att man kan köpa dubbelt så mkt när det är hälften så billigt;)

2007-03-25 @ 20:05:12
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback