c/o Stockholm

Det här är en mycket viktig kom-ihåg-lapp åt mig själv som gäller under hela morgondagen!

Allas vår Bjooti
rapporterar att c/o Stockholm ska stänga pga av att ägaren ska flytta utomlands. Måste ha skett något ägarbyte sen jag arbetade på NK för på den tiden var det samma ägare till NK Parfym som till c/o Stockholm eller så är det bara en bortförklaring till att man måste stänga för att det går dåligt. Vad vet jag.

Det jag vet är i alla fall att jag ABSOLUT INTE UNDER NÅGRA SOM HELST OMSTÄNDIGHETER får åka dit och shoppa loss till mist 30% rabatt på allt. Jag har shoppat lååångt över min budget för den här månaden.

Jag får inte åka dit! Jag får inte åka dit! Jag får inte åka dit!


Kommentarer
Postat av: Linda

åk inte dit...var in en sväng igår "kväll", runt 17 snåret...oj vad folk trängdes o puffades... Toklång kö till kassan..De hade en kontantkassa o där var det ingen kö :)

Postat av: Red Head

Men du har fortfarande inte talat om om du lyckades hålla dig därifrån.. En annan var inte så lyckligt lottad...

2007-05-08 @ 23:44:26
URL: http://redheadreport.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback