I Skamvrån

Man vill ju inte vara oförskämd och lägga ut en egen utmaning innan man själv svarat på en som man lovat, så här kommer Red Heads utmaning. Produkter man inte har en aning om.

Kiehl's produkter. Jag vet inte varför, men jag tycker bara att dom ser så fruktansvärt tråkiga ut så jag har aldrig kommit mig för att prova deras produkter.

Laura Merciers produkter. Har tänkt många gånger att jag ska köpa något från henne, men det har aldrig blivit av. Jag har inte ens testat något på handen. Det ni!

Ja, det var nog allt som jag orkar komma på just nu vid halv ett tiden på natten. Sov gott allihopa!


Kommentarer
Postat av: RedHead

Nä, det här måste du göra något åt!! Iofs måste jag hålla med om Kiehls produktförpackningar, trista, men har inte din mamma lärt dig att det är insidan som räknas? ;) Annars en alldeles förträfflig skämmis-lista! Fy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback