Inköpslista

Jag vet att jag ändå inte följer den, men jag tänkte i alla fall skriva ner inköpslistan över vad jag får köpa nu när lönen kommer.

  • Active Moist, Dermalogica (Min nuvarande ansiktscreme Skin Smoothing Cream är lite för tung nu när det blivit varamar, vilket resulterar i att jag bli helt fettig i ansiktet efter halva dan. Det här är ett måste)
  • Precleanse, Dermalogica (Min Bi-Facil är slut och jag måste ju ha någoting att ta bort min vattenfastamascara med vilket gör även detta till ett måste)
  • By142 Moisture Absorb (jag måste ju bara prova om det kan hjälpa mina svettattacker)
  • Pink Cotton Candy Skin Smoothie, Tvål (när jag ändå ska beställa från Eleven kan jag ju ändå slänga på den här)

Kommentarer
Postat av: annika

Heej! Du köpta väl Mac´s slimshine i två färger (minst)? Om du MÅSTE gradera dem, vilket gillar du mest???

2007-05-27 @ 19:54:43
Postat av: MAKEitUP

Jag gillar nog Long Steam Rose bäst för att det är aningen glansigare än Funshine, men jag är grymt sugen på att köpa Bare :)

Postat av: annika

Jag med! Beställde Long Stem Rose utan att ha sett den i verkligheten, bara på en massa munnar i olika bloggar... Vill ha fler färger, men det är ju lite av en chansning när man inte vet säkert hur de ser ut!

2007-05-27 @ 21:07:21
Postat av: MAKEitUP

Ja, det är svårt att se färgerna på nätet och inte i verkligheten. Om det hjälper något så kan jag (om du vill) gå in och kolla lite näramare på ngr av färgerna och försöka förklara dom lite bättre. Är det ngn speciell färg du är sugen på?

2007-05-27 @ 23:08:58
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback