Lite småförälskad

Jag vet att det egentligen är lite tidigt att avgöra om jag verkligen gillar den här produkten, men jag kan bara inte låta bli att skriva lite om min nya Sensuelle Summer för den är verkligen toppen.
Den är nämligen helt perfekt i färgen. Exakt lagom nyans för min hud att se sådär lite fräsch ut bara. Mitt problem med såna produkter brukar alltid vara att man blir för brun. Alltså att det blir mer som en vanlig brun utan sol. Med Sensuelle Summer ser min hud absolut inte BUS-ad ut utan den får mer som en fräsch lyster kanske man skulle kunna säga. Alltså den ser inte ut som att man varit på Ibiza en vecka utan mer som att man i sig själv har en snygg hudton. Ska prova den i en vecka till och då kommer den slutgiltiga domen, men än så länge ligger den på topp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter affären där du köpte I.D-prover och var ligger den ?

2007-05-23 @ 13:44:42
Postat av: MAKEitUP

Jag köpte dom på en hudvårdssalong som ligger mitt på Fleminggatan Stockholm. Jag är dock lite osäker på om dom ff finns kvar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback