Mannen i mitt liv!

Jag har träffat mannen i mitt liv... Eller rättare sagt jag vet hur mannen i mtt liv ska lukta. Han ska ha på sig parfymen från Alessandro Dell'acqua. Den doftar helt vansinnigt gott!!! Min kompis Parham provade lite utav den idag och jag fullkomligt dog. Har nog aldrig kännt en parfym som lukar sååå gott! Jag kände mig nästan sådär som tjejerna i Axe-reklamen. Jag kunde bara inte sluta lukta på Parham och jag kände nästan att jag skulle vilja gifta mig med honom bara för att han luktade så underbart gott!

Vill du själv ha världens godaste parfym ska du bege dig till TLC på Stureplan 2, plan 1. Där kan du för endast 385 kr garanterat bli stans populäraste kille. Behöver jag tillägga att Parham köpte parfymen på direkten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback