En helt vanlig dag

Fick in ett önskemål om att jag skulle köra listan över vilka skönhetsprodukter jag använder varje dag. Självklart gör jag alltid som ni läsare vill, så här kommer den igen. Lite omgjord sen förra gången.

MORGONRUTIN:

Duschcreme - Fortfarande någon sort från Palmolive. Bra och billig.
Ansiktstvätt - Lemongrass cleanser, Suki
Ögoncreme - Hydra Zen, Lancôme
Ansiktsvatten - Tonique Clarté, Lancôme
Deodorant - Vichy (min nya favvo-deo)
Fuktbooster - Är jag för tillfället för slapp för att använda
Bodylotion - Den vita från Biotherm
Parfym - Ralph, Ralph Laurent
Ansiktscreme - Oleo Source, Biotherm

Foundation - Silk Foundation, Armani
Puder - i.d Mineral Veil
Ögonfransböjare - Shiseido (kan inte leva utan den!!!)
Ögonfransprimer - Mascara base, Shiseido (kan inte leva utan den heller)
Mascara - Helt plötsligt hade jag sex olika mascaror som jag använder. Två från Dior, tre från Lancôme och en från YSL
Kajal - Le Crayon Khôl, Lancôme
Solpuder - Dallas, Benefit
Rouge - Orgasm, Nars (fast jag gillar det inte, undrar egentligen varför jag fortsätter att använda det?)
Tandkräm - Colgate Sensitive, för att det ilar så mkt i mina tänder
Läppglans - Min nya favvo Color Fever Gloss 212, Lancôme

KVÄLLSRUTIN:

Ansiktstvätt - 
Special Cleansing Gel, Dermalogica
Ögoncreme - Renergie Microlift Eye R.A.Re, Lancôme (nu har jag tagit fram det tunga artilleriet)
Ansiktsvatten - Tonique Clarté, Lancôme
Ansiktscreme - Oleo Source, Biotherm (verkar vara det enda som jag inte får finnar av)
Tandkräm - Colgate Sensitive, det ilar även på kvällen
Munvatten - Har jag slutat med för tillfället

Kommentarer
Postat av: Linda

vilkan mascara från lancome tycker du är bäst?

Postat av: Make it Up

Det är Flextancil Vattefast som är min favvo, men den har tyvärr utgått nu :( Annars är Fatale helt ok.

2007-12-02 @ 22:49:09
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Linda

tack :)

2007-12-03 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback