Otrogen?

image104Efter att ha använt min Special Cleansing Gel från Dermalogica i snart ett år börar den nu ta slut. Jag vet att det låter helt otroligt, men jag fick en flaska (250ml) i julklapp förra året och trots att jag har använt den varje dag har den räckt ända till nu. Får nog klassas som världens mest dryga produkt, men nu kommer den alltid lika svåra frågan. Ska man fortsätta köpa den rengöringsgelén man verkligen gillar eller ska man prova något nytt i hopp om att hitta något bättre? Vad tycker ni? Något som har något bra förslag om jag nu skulle bestämma mig för att vara otrogen?

Kommentarer
Postat av: sminkjante

Jag har samma problem varje gång en hudvårdsprodukt tar slut. Ska jag prova något nytt trots att jag är nöjd med det jag har? Gräset är alltid grönare på andra sidan.

Postat av: Annie

Om du är nöjd tycker jag inte du ska byta! Dermalogica special cleansing gel är enligt många en av de bästa rengöringarna. Lägg istället pengarna på att testa nya produkter i de kategorier som du inte hittat din favorit i än!;)

Min Biotherm clarifying cleaning gel har också räckt i ett år snart, o den är bara 150 ml! Fast då har jag iofs använt lite småtuber och sånt med som jag fått på erbjudande... Men tror den e lika dryg som dermalogica!

2007-11-13 @ 15:13:03
URL: http://anniie.webblogg.se
Postat av: Thrillen

Du borde testa Foaming Facial Cleanser från Face Stockholm. Jag har tidigare använt Special Cleansing gel från Dermalogica men när min flaska tog slut ville jag testa något som var billigare och framför allt lättare att få tag på.

Foaming cleansing gel är inte
fullt lika dryg som Special cleansing gel men har samma sköna löddrande känsla. En provflaska
innehållandes 60ml kostar runt 70kr om jag inte missminner mig.

2007-11-13 @ 16:34:01
Postat av: Kristina

Oj vad länge den räckt, då borde min på 500ml räcka ett bra tag då:)

Jag tycker inte alls att du ska byta då du uppenbarligen är jättenöjd med denna. Gröset är inte alltid grönare på andra sidan:) Lycka till! Kram

2007-11-15 @ 13:23:47
URL: http://eyeonbeauty.tjejsajten.se
Postat av: Mariana

Kör på det som fungerar bra för huden. Det hade jag gjort.

Bytte för mkt ett tag och fick massor med problem. Är nu livrädd för att byta hahaa

2007-11-21 @ 08:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback