I handväskan

Natalie (som var en av deltagarna i min tävling) undrade vad som finns i min handväska. Jag tyckte det var ett jättebra tema, så här kommer allt jag släpar med mig varje dag:
image97

Vad är allting då?
En liten flaska m TVÅL Aroma Mist, Pink Cotton Candy
Ett Slimshine Lipstick, Mac i färgen Long Steam Rose
En läppenna från Lumene i färgen 032
En Lipplumper från Benefit
En tampong, Tampax
En nässpray, Nasonex
En Baume Baiser, Lancôme
En svart kajal från Lancôme
En liten förpackning med tops
En läppenna från Shiseido i färgen 2
Ett läppstift, Vincent Longo i färgen Sweet Samba
Diverse piller
Ett läppglans, DuWop i färgen Lantana
En läppenna från Mac i färgen Stone
Ett läppglans från Guerlain i färgen 52
En läppenna, Lancôme från Plump Secret paketet
Ett Kanebopuder som jag inte vet vad det är för färg på
En liten glasfil.
Allting har jag nerstoppat i en sminkväska från Dior.


Kommentarer
Postat av: Sminkan

Vad många läppstift och glans! Jag brukar ha en karta värktabletter, en eller annan tampong och i bästa fall ett glans eller läppstift nedstoppat i kappfickan. Orkar aldrig bättra på smink under dagen så det får bo i badrummet. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback