Mascarakavalkad

Blogg.se har legat nere sen i söndags, så här kommer min något försenade mascararecension. Sorry!

Idag recenserar jag och massor av mina medsystrar i bloggnätverket
Pret-ty.se mascaror. Jag har valt att omrecensera en mascara som gått från ok till alldeles underbar. YSL Faux Cils.
image114
När jag först använde den tyckte jag att den var lite svårmålad och ojämn i resultatet. Men så läste jag i någon blogg (har för mig att det var Rocketqueens) att man mer skulle rulla på den här mascaran och det var då blev kär! Helt plötsligt fick jag världens längsta och tätaste ögonfransar. Ser faktiskt (som namnet antyder) lite ut som att jag har lösögonfransar varje dag och det är väl inget man direkt tacka nej till.

Ett litet tillägg måste jag ändå infoga och det är att jag alltid, alltid använder världens bästa mascaraprimer innan för annars blir mina fransar helt raka och mascaran totalt värdelös. Men med min älskade primer är nog detta världens bästa mascara!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där är den bästa mascaran jag haft, alla andra jag testat hittils bleknar i jämförelse. Har den inte just
nu och jag saknar den såå :o(

Postat av: Enii

Bra blogg. Jag har länkat till dig, om det går bra för din del.

Tack för en bra blogg.

2008-04-02 @ 18:27:55
URL: http://enii86.blogg.se/
Postat av: Make it Up

Linda: Köp en ny:) Jag kan inte leva utan min.

Enii: Tack, va skoj. Ska genast kolla in din blogg:)

2008-04-03 @ 22:09:16
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback