Tillbaks!

Nu ska här bloggas igen. Börjar med en utmaning från Fåfängan:

Några filmer du rekommenderar: Jag är en riktig suckerför Blade-filmerna. Hur coolt är det inte med vampyrer, tatueringar och läckra fightingscener?
5 band/artister du gillar: Paul van Dyk, Avant är typ dom jag kommer på för tillfället.
En lite udda maträtt du rekommenderar: Oj, udda maträtt? Vet inte riktigt om jag gillar något udda. Det ska väl vara den här grejen att jag inte gillar sås utan vill att all mat ska vara torr.
Favoritfärg: Svart och rosa!
Några manliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Räknas Brad Pitts kropp i Troja som utstrålning? För i så fall väljer jag den...
Några kvinnliga skådisar/artister/modeller du tycker har en skön utstrålning: Här måste jag säga Gisele Bundchen som jag tycker är världens vackraste.
En bok du rekommenderar: Får väl bli nån kriminalroman, typ Åsa Larsson eller Camilla Läckberg.
3 parfymer du gillar: Ralph (Ralp Lauren), Be Delicious (DKNY), Alessandro Dell'acqua (för killar, blir helt knäsvag av den doften)
Hur ser din morgonrutin ut i badrummet: Snabbt ska det gå. Duscha och smörja in kroppen 5 min. Sminka sig 5 min. Fixa håret 1 min. Allt för att få sova ett par minuter extra.
Vad äter du oftast till frukost: En macka framför datorn på jobbet.
Vad dricker du helst: Färskpressad juice, te, mineralvatten och rosé såklart.
Tatueringar, hiss eller diss?: Här måste jag hissa eftersom att jag har en själv och funderar på en till.
Favoritljud?: Tystnaden. Har allitd en massa ljud omkring mig så det är faktiskt rätt skönt när det är helt tyst.
Något annat du vill tipsa om eller berätta: Det man inte vet mår man inte dåligt av.


Kommentarer
Postat av: Malin

Kika gärna in på min blogg för fler sminktips varje dag. "Dagens Sminkning" brukar vara poppis :) Kram Malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback