Make my Monday

Idag är det måndag och då undrar Bjooti:

Brukar du ge bort skönhetsgåvor i julklapp? I så fall vad, till vem? Berätta, berätta och inspirera oss andra i vårt julklappshandlande!

Sen tiden då jag arbetade i LancômediskenNK har det blivit lite av en jultradition att gå dit och köpa julklappar. Lancôme har en riktigt brett utbud av produkter så det finns verkligen någonting där för alla. Brukar alltid bli någon creme till Mamma, en parfym eller creme till Pappa (ja, min Pappa är faktiskt en riktig cremenörd), lite smink till mitt söta kusinbarn Jessica och nån duschcreme till min faster och farbror. Dessutom vill passar jag även på och önskar Kerstin och Barbro god jul med en ask NK-praliner. Juligare än så blir det inte för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback