Turkiet

På lördag eller söndag (nu kommer Mia att mördag mig, men jag kommer verkligen inte ihåg vilken dag det är just nu) åker jag till Turkiet med Mia. All min peeling är helt slut hemma så jag bestämde mig för att återgå till en gammal favorit Whipped Sugar från Tvål i doften Pink Cotton Candy. Självklart slank det med lite annat när jag ändå handlade från Eleven. Ett nagellack från China Glaze i färgen Pink Voltage och en liten Aroma Mist också i doften Pink Cotton Candy som är en riktig favvo här hemma.

Kommentarer
Postat av: Mia

SÖNDAG vi åker på SÖNDAG!

Hoppas ditt lilla paket inte hinner komma innan vi drar, jag hatar den där doften ;)

Puss

2008-07-30 @ 09:11:09
Postat av: Make it Up

Jag vet det är bara för att reta dig jag köpte den ;) Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback