Favoritshampoo och balsam

Hoppla hej, då var det visst dags för gemensam recension i nätverket Pret-ty.se. Idag är ämnet hårprodukter och då tycker jag det passar utmärkt att recensera mitt senaste inköp. Shampoo och balsam från Lakmé.

Jag är egentligen helt svarthårig, men har alltid håret färgat i en brun färg med blonda slingor. För att inte mitt hår ska bli kissgult måste jag alltid använda silvershampoo. Jag har hunnit prova mig igenom ett par olika shampoon, men inte varit riktigt nöjd förrän jag hittade shampoot från Lakmé. Det är verkligen det enda shampoot som verkligen gör att färgen håller i sig. I love! 

Eftersom att shampoot var så bra tänkte jag att jag kunde prova deras balsam och visst sjutton var det också en hit. Jag gillar inte balsam som gör håret jättemjukt utan jag vill ha ett balsam som bara reder ut håret och det gör verkligen Lakmés. Det blir mjukt utan att för den delen vara platt och tungt.

Det här är ett shampoo och balsam jag verkligen kommer att fortsätta att använda. Det enda minuset skulle väl vara priset då. Har för mig att det gick på lite drygt 500:- för båda, men helt klart värt varenda krona.

Bild kommer lite senare ikväll för nu måste jag rusa ut i solen.

Kommentarer
Postat av: Sussi

tja d e sussi från Garbo här :p Kul blogg! Kika in min hemsida, www.makeupsucy.se

2008-07-28 @ 00:44:51
Postat av: Make it Up

Heeej! Kul att du hör av dig =) Riktigt snygg sida du har!

2008-07-28 @ 22:21:56
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback