Tendertones, Mac

Jag är, som de flesta som läser min blogg redan vet, en riktig sucker för läppglans och jag gick igång ordentligt när jag såg Mac's Tendertones. Ett läppbalsam med lite färg och SPF 12. Kan det bli bättre?

Jag valde mitt i färgen Honey Bare som är en ljust aprikosa färg med lite skimmer i som doftar persika. Hållbarheten kanske inte är den bästa, men läppbalsamet blir riktigt snyggt på läpparna och återfuktar ordentligt så det kan jag stå ut med. Enda nackdelen är väl att man måste ner och joxa med fingrarna i burken, men det är väl ok så länge det är mina egna fingrar och jag vet var dom har varit innan.

Det här är också en grej som kommer användas flitigt här i sommar. Betyget blir en 5:a (toppen).

Kommentarer
Postat av: natalie

nu har jag köpt Lancôme primordiale lèvres, den är jättebra! :) du rekommenderade den till mig för ett bra tag sedan, jag har haft den uppskriven sedan dess ;)

Postat av: Make it Up

Natalie: Kul att du gillade den :)

2008-06-22 @ 22:05:58
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Fåfängan

Ja...gillar inte heller det där med att ha fingrar i burk, men vad tusan, vad gör man inte för MAC? :-)

2008-06-24 @ 19:17:58
URL: http://fafangan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback