True match

Det visade sig att Susanne på mitt jobb är minst lika smink och skönhetstokig som jag. Vi spenderade en eftermiddag på Nk som givetvis bara kunde sluta på ett sätt. X antal 100-lappar fattiagre.

Bilden suger, men utan photoshop och med mobilkamera kan man inte göra så mycket bättre än såhär.

För den som inte kan urskilja produkterna på bilden kan jag berätta att jag numera är stolt ägare till ett Dazzleglass från Mac i färgen Steppin' Out, ett Tendertone Lip Balm från Mac i färgen Honey Bare och en Bronze Mania (årets verson av Summerfoundation som
Sublim skrivit om) från Armani i färgen 3.  


Kommentarer
Postat av: Sublim

Ååå, vilket fullständigt drömkit du plockat med dig hem där! Jag är grymt avis, lova att skriva recension och visa bilder på Bronze mania.:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback