Utmaning

Jag har blivit utmanad av Fåfängan. Egentligen är jag inte så bra på sånt här, men ok here goes:

The Rules:
*Post rules at the beginning of the post.
* Answer all the questions.
* Tag 6 people, and go to their blog and leave a comment to inform them that they've been tagged and asking them to read your blog.
* Let the person who tagged you know when you've posted your answer.

What were you doing ten years ago?
- För 10 år sedan jobbade jag på NK dam- och herrunderkläder. Bodde hemma hos mina föräldrar och var tillsammans med en idiot.

What are five things on your to-do list today?
- lämna tillbaka mina Marc Jacobs solglasögon som inte satt lika bra när jag kom hem
- STÄDA
- svara på lite mail
- blogga
- köpa nya handdukar på rea hos Hemtex

Places you've lived?
Kista, Kungsholmen (där bor jag nu), Lilla Essingen och Barcelona.

What are 5 things you would do if you were a billionaire?
- Köpa en ny lägenhet
- Säga upp mig från jobbet och satsa på min makeupartistkarriär
- Köpa ett hus i något varmt land
- Ha en sjukt påkostad jag-är-så-snuskigt-rik-fest m Paul van Dyk som spelar
- Shoppa, shoppa, shoppa (först av allt en Birkin bag från Hermés)

People you want to know more about?
Alla ni som läser min blogg. Vilka är ni? Är det mina medsystrar i Pret-ty? Är det någon kille?

Och så var det ju det där med att utmana någon annan. Nu när jag tittar runt lite bland de bloggar jag läser så ser jag att de flesta redan blivit taggade och den enda blogg jag skulle kunna tänka mig att tagga kommer bokstavligen att mörda mig om jag länkar till henne så jag får nog tyvärr hoppa det här med att tagga någon annan. Men jag ska absolut gå in och kolla vad alla andra skrivit.


Kommentarer
Postat av: Fåfängan

Roligt att läsa om dig :-)

Postat av: Make it Up

Fåfängan: Var kul å läsa om dig med =)

2008-06-15 @ 20:31:30
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var verkligen roligt att få läsa om dig!

2008-06-15 @ 23:10:35
URL: http://emlanemelie.blogg.se/
Postat av: Mia

Hehehe, tackar för att jag inte blev taggad. :)

Puss

2008-06-16 @ 10:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback