Slut

Visst är det konstigt hur det helt plötsligt kan vara slut på allting hemma? Nu behöver jag ny/nytt:

  • Ansiktscreme
  • Rengöringsgelé
  • Ansiktsvatten
  • Ansiktsmask

Frågan är bara ska jag fortsätta köpa samma som jag använder idag dvs HydrAction från Dior, Special Cleansing Gel från Dermalogica, Multi Active Toner från Dermalogica och Multivitamin Power Recovery Masque från Dermalogica. Eller ska man ge sig ut på jakt efter något som kanske är ännu bättre?

Någon som vill tipsa om något bra?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker Cliniques produkter är det absolut bästa, men jag har ifs. inte provat Diors och Dermalogicas hudvård...

Postat av: Annie

Samma för mig denna månaden! Har slut på både schampoo, hudcreme och plattångsskydd och dessutom behöver jag färga håret.

Fortsätt med dina vanliga produkter om du är nöjd med dem!

2008-03-25 @ 13:07:18
URL: http://anniemarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback