Recension, Lait de Douche Biotherm

Jag har ju alltid tyckt att det inte spelar så stor roll vilken duschcreme man använder (för är ju ändå inte så stor skillnad mellan dyra och billiga), men efter att ha använt Biotherms senaste tillskott som jag fick av Emma är jag mer än villig att ändra åsikt för fy satan va mjuk jag blev. Att den dessutom doftar lika gott som deras klassiska vita bodylotion är ju heller ingen någon direkt nackdel. 

Jag är dock lite osäker på om jag kommer att köpa den. Tror att priset för den ligger på ca 200:- och det tycker tom jag är lite dyrt för att vara en duschcreme, men någon kan ju absolut få köpa den i present till mig.

Betyget blir en 4:a (bra) men det beror på priset annars hade det lätt blivit en 5:a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback