Vanilj

Min vaniljfetish fortsätter för nu är jag grymt sugen på en sån här.

Kommentarer
Postat av: Therése

Hej och tack för tipset om mascara primern, verkar grym! Ställer frågan här istället :) Hur är mascaran att få bort när man använt primern? Sitter den lika hårt som vattenfast mascara?

Postat av: Lotta

åh dom där dofterna har jag varit sugen på så länge! ska definitivt gå och lukta lite på dom nästa gång jag är i stockholm

2009-04-08 @ 14:00:51
Postat av: Make it Up

Therése: Den är grym. Mascaran sitter bättre än vanligt, men inte riktigt lika hårt som vattenfast något mitt i mellan skulle jag säga =)



Lotta: Ja, det måste du göra. Alla fyra är faktiskt helt underbara. Du vet väl att Kiehls även öppnat en butik inne på NK? :)

2009-04-08 @ 22:58:02
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Lotta

åh, det låter ju lovande :)

nope, det visste jag inte. men jag vet inte exakt vart den andra kiehlsbutiken är heller eftersom jag aldrig varit där och inte bor nära stockholm. men dom skickar ju som tur är om man inte bor nära. men jag ska dit nån gång i maj så då hoppas jag kunna gå dit och lukta lite på dom där :)

2009-04-08 @ 23:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback