Update: Ögonfransböjningen

Nu är det nästan tre veckor sen jag gjorde min fransböjning och jag är om möjligt ännu mer nöjd än tidigare. Det har varit hur skönt som helst att inte behöva böja fransarna.

Min sminkrutin har förkortats med ett par minuter och det är ruggit skönt att slippa se ut som världens tröttaste människa både på stranden och när man vaknar. Böjen har hållt sig rikigt bra trots att den fått utstå både sol, bad, saltvatten, mascara, ögonfranslim och ett allergianfall som resulterade i att jag var tvungen att klia mig hysteriskt i ögonen i en vecka. 

Det här kan jag verkligen varmt rekommendera för alla som vill förenkla sin sminkrutin lite. Har man desstuom ljusa fransar tycker jag man ska passa på och färga dom på en gång. 


Såhär ser mina fransar ut idag, helt naturella. Bör kanske tillägga att dom i vanliga fall är helt raka och pekar nedåt.


Kommentarer
Postat av: Sublim

Fasen, det där måste jag också börja göra! Jag har spikfransar som pekar rätt ner, så trots att de är rätt långa och många syns de inte alls. Grrr! Håller det i en månad?

Postat av: Make it Up

Jag har precis samma problem. Rätt långa fransar men som inte syns eftersom att dom är helt raka =( Hon på salongen sa att dom skulle hålla två månader så jag lovar att komma med en update efter ytterligare en månad. Jag kan verkligen varmt rekommendera att göra fransböjningen, sååå skönt att slippa hålla på med Shiseidoböjaren och primern även om dom är ruggigt bra =)

2009-08-02 @ 20:57:21
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Sublim

Ja, jag använder dem efter att dina rekommendationer.;) Men det hade varit så skööööööööönt att kunna slippa. Iaf periodvis.

2009-08-03 @ 17:07:06
URL: http://www.sublimt.se
Postat av: Make it Up

Kul att höra =) Det är verkligen galet skönt att slippa hålla på och mecka med allt, framför allt på semestern i Spanien.

2009-08-03 @ 22:51:27
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback