Födelsedagsmejk

Min dator har klappat ihop för andra gången vilket innebär att jag måste Photoshopa mina bilder sådär lite i smyg på jobbet, därför kommer här en något försenad bild på min makeup jag hade på min födelsedagsfest.



Primer: UDPP
Concealer: Magic concealer, Helena Rubinstein
Paint pot, Mac: Blackground
Ögonskugga: I ögonvrån Retro Speck Mac, Hela ögonlocket Erika F Lancome, I yttervrån av ögat och under ögat Totally black, Clarins
Eyeliner: Artliner Noir, Lancôme
Kajal: Le crayon khôl Noir, Lancôme
Lösögonfransar: 116, Ardell
Lim: Duo eyelash adhesive waterproof clear-white
Mascara: Faux cils, YSL 

Kommentarer
Postat av: M08

hur håller sig dina fransar böjda? :D

2009-02-18 @ 00:23:45
Postat av: inthemake

Ohh det här gillade jag...kraftig eyeliner är mumma ;)

Postat av: Kerstin

Fint! Jag vill också ha Erika F!

2009-02-18 @ 14:27:06
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Make it Up

M08: Med lösögonfransar är det inga problem. På något skumt sätt fångar dom upp mina egna fransar och håller dom uppe hela kvällen. Utan lösfransar är det en rätt lång procedur. Om du vill kan jag skriva mer om den =)



In the make: Ja, det e coolt och nästan ett måste när man har lösfransar =)



Kerstin: Tack =) Ja, köp en! Jag använder min till jättemkt.

2009-02-18 @ 21:00:43
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: M08

jag e också asiat men ha svårt o hitta lösögonfransar :/

2009-02-24 @ 17:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback