Inköpslista

Jag inser att det blir lite dubbla signaler här, men jag måste faktiskt köpa ett par grejer den här månaden som jag helt ärligt inte kan leva utan.

  • Mascara - Här är det nog bäst att satsa på ett säkert kort med tanke på mitt senaste missöde.
  • Deodorant - Måste köpa upp mig på ett lager av min nya favoritdeo (recension kommer imorgon) som tyvärr verkar ha utgått.
  • Rakblad - Gillette Mac 3 Turbo (yes jag använder bara herrakhyvlar, så himla mycket bättre än alla mysko hyvlar för tjejer som bara känns stora och klumpiga)
  • BUS - Mia och jag ska på en minisemester åt sydligare breddgrader och sen igår lider jag av grym hudcancerångest så förmodligen blir det en brun utan sol från Lancôme.
  • Lösögonfransar - Även dessa till min minisemester.    

Tror ni det kommer funka? Är det här de enda skönhetsprodukterna jag kommer att köpa den här månaden?


Kommentarer
Postat av: M08

Vad använder du för lösögonfransar o hur gör du? :)

2009-02-27 @ 00:24:28
Postat av: Make it Up

M08: Jag har gjort ett helt inlägg till dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback