Recension, Läppenna från Face

Nu känns det som att det är dags för en lite uppdate om vad jag tyckte om alla produkter jag har shoppat den senaste tiden. Först ut är läppennan från Face.

Jag köpte min i färgen Ann Marie som är en rätt så ljus beigerosa färg. På läpparna blir den galet snygg. Jag skulle nog kunna säga att jag äntligen hittat den perfekta läppennan. Inte för ljus och inte för mörk utan ger bara en perfekt inramning av läpparna oavsett vilket gloss man väljer. Enda nackdelen som drar ner betyget en smula är att den är lite för mjuk, så mjuk att man nästan behöver vässa den efter varje gång man använt den. Men det är väl bara att inse att ingenting är perfekt. Betyget blir en 5 och en halva (nästan en favorit).


Obs: Färgen på pennan är inte den som är med i recensionen.


Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth på Beautylicious

Sv. Ja det var ju ett riktigt bra tips! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback