Så kan det gå...

Var på tjänsteresa i Göteborg och helt plötsligt hade jag shoppat loss något helt vansinnigt.

Det började med att min söta kollega Mimmi tipsade mig om Body Shops ögonskuggor som hon bara inte kunde leva utan så givetvis var jag tvungen att köpa mig ett exemplar i färgen 08 (har för mig att den kostade ca 130:-).
Sen trippade jag in på NK och hittade en liten låda med Biotherm-smink för halva priset så snabbare än blixten hade jag roffat åt mig två ögonskuggor i färgerna 320 och 410 och två läppglans i färgerna 465 och 420 allt till den helt fantastiska priset 375:-.
På väg ut gick jag förbi Clinique-disken där man plockat upp vårmakeupen och de härliga rouge-i-borstarna så det är väl kanske inte jättesvårt att lista ut att jag köpte även ett sådant i den sjukt fina varmt aprikosa färgen 02 för 335:- (tror jag).
När jag ändå hade spenderarbrallorna på smet jag in på Face och köpte en läppenna som jag förmodligen inte kunde leva utan i en fin brunrosa nyans Ann Marie (135:-)  

Nu blir det nog inge mer skönhetsköp den här månaden...  


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fina grejer! Jag är så himla nyfiken på cliniqeurouget, det vore toppen om du vill skriva lite mer om den med lite recension och swatch. Om du orkar =)

Postat av: Fåfängan

Jisses. vilka godbitar du har hittat! :-)

2009-02-15 @ 19:24:20
URL: http://fafangan.blogspot.com
Postat av: Make it Up

Kerstin: Självklart kan jag göra det =) Kul blogg du har. Ska genast länka till dig.



Fåfängan: Ja, jag känner mig verkligen supernöjd =)

2009-02-15 @ 23:10:31
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Vad glad jag blir att du vill länka till mig! Jag har följt din blogg huur länge som helst och gillar den jättemycket! Som bloggare är jag dock ganska ny =)

2009-02-16 @ 21:25:00
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com/
Postat av: Make it Up

Kerstin: Åh va kul att du gillar min blogg =) Välkommen till skönhetsbloggsvärlden.

2009-02-16 @ 21:58:21
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback