Swatch, Cliniquerouge med borste

På önskemål från Kerstin (som även driver den trevliga bloggen Kerstins Skönhetsblogg) kommer här nu en swatch på Clinquerouget jag shoppade i Göteborg.

Den stora "klicken" är applicerad med den tillhörande borsten och den lilla har jag petat ut med fingret och smetat på. Bilden är inte helt 100, men det var helt sjukt svårt att få till det någolunda bra. Min hand ser lite lätt mongo ut men det får ni försöka leva med.



Färgen är sådär härligt aprikost rosa som gör att man ser fräschare än fräschast ut. Jag diggar hela konceptet att det är med inbyggd borste i. Är perfekt att ha i handväskan för en snabb quickfix under dagen. Konsistensen på rouget är faktiskt lite krämigt kände jag när jag stack ner fingret i det, men det är lättapplicerat och håller sig bra under hela dagen. Har inte hunnit prova det så många dagar, men det har helt klart potential att kunna bli en favorit här hemma hos Make it Up

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Tack för komplimang och swatch! Jag måste absolut slå till på ett sånt rouge! Igår fick jag en snabbtitt på färgerna på lunchen, och jag vill nog gärna har mer än ett...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback