Joke!

Bör kanske tala om att förra inlägget var ett skämt, då det inte riktigt är min grej att spruta in saker i läpparna. Alltså jag har absolut inget emot skönhetsoperationer, alla får göra vad dom vill med sina kroppar, men jag tycker inte att jag direkt behöver fylla ut mina läppar. Jag har haft "turen" att varit med om två olyckor, en ridolycka och en jag-varnog-lite-för-full-den-kvällen-olycka, som gjort att jag fått ett ordentligt naturligt plut - läs brosk i läppen. Anledningen till extraplutet igår var en allergisk reaktion mot ketchup.  


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har också fått brosk i ena sidan av överläppen efter en lite för full olycka och de har istället gjort läppen mindre på den sidan, så ja som hade snygga läppar innan vare ju inte så bra för.

2010-01-31 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback