Mingel med Oriflame

Idag har jag varit på lanseringen av Oriflames nya creme Diamond Cellular Anti-ageing Cream. Jag fick inte bara chansen att få se Isbaren (på Nordic Sea Hotel) och dricka en hysteriskt stark vodkadrink utan träffade även på underbara Bjooti och hennes supertrevliga före detta kollega Elina. Varje gång jag träffar Katarina aka Bjooti blir jag alldeles till mig. Tänk att det finns en till person i världen som på allvar vill diskutera huruvida det är värt att använda Isadora-asken med dom bruna skuggorna bara för att dom är så fina trots att pigmenteringen inte är helt 100.


Oriflames nya creme Diamond Cellular Anti-ageing Cream är gjord för kvinnan över 40 som vill ha en crème som gör allt. Reducerar rynkor, gör huden fastare och jämnare.


Saxat från Oriflames hemsida:


Exceptionellt fyllig creme som riktar in sig på synliga tecken på åldrande. Innehåller Diamond ElixirTM med äkta diamantpuder och Eternal Beauty ComplexTM som tillsammans arbetar för att motverka synliga tecknen av åldrande, ge huden lyster, en jämnare hudyta, motverka missfärgning och matthet i huden. Gnistrande, reflekterande pigment ger huden en klarare och mjukare hudton.


Vi fick klämma klämma lite på cremen och den både kändes och doftade toppen, men för mig är det 10 år kvar till 40, så jag tänkte att om Mamma spelar sina kort rätt kan hon kanske bli en lycklig ägare av cremen för självklart fick vi en burk med oss. Tack snälla Oriflame och Polhem PR som bjöd in mig.


Vill ni se kort från eventet föreslår jag att ni klickar er in hos Bjooti eller Elina. Där ligger det även lite bilder på mig (so long "hemliga identitet").


Kommentarer
Postat av: Annie

Vad roligt att se bild på dig, vad fin du är!

Postat av: Katarina (bjooti.net)

Det är så kul att träffa dig också. Mer träffas!

2009-01-23 @ 07:22:04
URL: http://bjooti.net
Postat av: Make it Up

Annie: Tack =)



Katarina: Jaaaa. Mer träffas =)

2009-01-25 @ 13:10:35
URL: http://makeitup.blogg.se/
Postat av: Sublim

Jag fick också en inbjudan dit, men eftersom jag bor i Göteborg är det så svårt för mig att få möjlighet att gå. Supersynd att vi inte får träffas och snacka smink!:(

Jättesöt är du iaf!:D

2009-01-25 @ 21:58:55
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Make it Up

Sublim: Men åh va kul det hade varit om du haft möjlighet att komma. Förmodligen hade vi fortfarande hållt på och snackat smink =) Tack för komplimangen.

2009-01-25 @ 23:05:17
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback