Inspiration

Underbar inspirationsbild. Sotat, men med en grön twist och helt neutrala läppar.


Kommentarer
Postat av: bitte

sjukt snyggt

Postat av: Sublim

Dra mig baklänges på en liten vagn! Det var förbanne mig det läckraste jag sett på länge! Vad kan man köpa den looken?

2009-07-09 @ 22:52:02
URL: http://sublim.wordpress.com
Postat av: Carolina

Har testat ett antal grejer som du berömt, och de har varit kanon! Efter att ha läst din recension av apotekets fuktcreme så införskaffade jag den, det var första gången som jag köpt en hudvårdsprodukt på apoteket någonsin. Nu har även min hudterapeut börjat rekommendera den. Hon rekommenderade även apotekets ansiktspeeling och jag undrar om det är någonting som du har testat?

Tack för många bra tips!

2009-07-10 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback