Misshandel!

Jag vet inte hur det är för er, men så fort jag missköter min kropp så syns det på min hud. Så efter tre dagars fylla med tillhörande bakismat har nu min hud tackat för sig genom att bli helt uttrokad i kombination med ett par riktigt schyssta finnar.

Lyckligtvis har jag botemedlet inom räckhåll och det stavas MultiVitamin Power Recovery Masque från Dermalogica. Det måste vara en av världens bästa uppfinningar. Inte nog med att den tillför huden maxat med fukt den hjälper också till med att lugna aggressiva finnar, så har man bara på den i tid kan den absolut hindra ett par utbrott.

Så nu blir det dusch, fotfilande, hårtvätt, kroppspeeling, ansiktsmask, lackning av naglar och sen ska man väl kunna se någolunda fräsch ut på jobbet imorgon.


Vad har ni för egna små tips för att fräscha upp er en bakissöndag?

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag har nog inte några bra tips, tyvärr. Men jag tackar för ditt, den verkar ju superbra!

Postat av: Lotta

att dricka myckat vatten, ett skönt bad eller en dusch, en promenad, lite rouge eller bronzer och att sätta upp håret, t.ex. i en hästsvans får alltid mig att känna mig lite piggare än om det bara är hängande

2009-06-23 @ 12:11:02
Postat av: Sara

Jag skiter i att fräsha upp mig ligger kvar och sover en stund till i min egen spya på en helt främmande plats och hoppas att allt är bättre nästa gång jag vaknar! ha,ha nej, så illa är det inte. jag äter mycket frukt, brukar må bättre av det :)

2009-07-01 @ 22:21:00
URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag skiter i att fräsha upp mig ligger kvar och sover en stund till i min egen spya på en helt främmande plats och hoppas att allt är bättre nästa gång jag vaknar! ha,ha nej, så illa är det inte. jag äter mycket frukt, brukar må bättre av det :)

2009-07-01 @ 22:21:02
URL: http://sciio.blogg.se/
Postat av: essica

Ja den är helt fantastisk!! Den och dricka vatten, fräschar upp vem som helst

2010-01-02 @ 19:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback