Paket!

I paktet jag hämtade ut i fredags låg ett pressutskick från Kicks med följande produkter.



Tri-Aktiline och Smooth-365 båda från Good Skin Labs.

Tri-Aktiline lanserades i början av året och blev riktigt omtyckt i skönhetsbloggvärlden. Jag har varit sugen på att prova den rätt länge så jag blev superglad när den damp ner i brevlådan.

Smooth-365 är Good Skin Labs nya satsning som är ett serum som ska appliceras efter rengöring, men innan ansiktscremen. Serumet ska göra huden klarare, jämnare och slätare. Dessutom funkar det som en primer. 

Jag hann prova lite av Smooth-365 imorse och det kändes mycket lovande. Utförlig recension kommer givetvis.

Vill man köpa Tri-Aktiline slänger man sig in på första bästa Kicks eller Åhléns. Smooth-365 får man däremot snällt vänta till den 11 september för att lägga vantarna på.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh, kan vi få en recension sen? Jag är jättenyfiken på dessa! Jag har ett önskemål också: Kan du inte lägga in bloggen på Bloglovin så den blir lättare att följa? Ha en fin söndag! :-)

2009-06-21 @ 10:55:17
Postat av: Make it Up

Ninni: Självklart kommer det. jag är också jättenyfiken =) Min blogg finns med på Bloglovin. Hittar du den inte?

Postat av: Ninni

Jo, nu hittade jag den, de flesta som har bloglovin brukar lägga upp en länk i sin blogg där man kan klicka. Tackar! :-)

2009-06-21 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback