Recension, Armani rouge

För ett par veckor sen köpte jag mig ett litet rouge från Armani i färgen 4 och det har blivit en favorit här hemma hos Make it Up.

Grymt pigmenterat i en helt perfekt färg som påminner lite om ett solpuder med ett touch of rosa. Perfekt på morgonen att slippa använda både solpuder och rouge vilket innebär att man kan få sova i 20 sekunder längre. Jag applicerar rouget med min skunkborste från Mac nr 187 för att få ett riktigt skirt resultat. Bilden gör inte alls rouget rättvisa, men faktum är att det ser oerhört trisst ut i förpackningen. Vilken tur att man provade lite i ansiktet så att man inte gick miste om den här finingen. Betyget blir en 6:a (favorit).


Kommentarer
Postat av: kerstin

Fint! Kul att höra mer om Armanis produkter. Jag suktar alltid efter dem när jag är utomlands, men de är så dyra!

Postat av: Make it Up

Kerstin: Ja, dom är dyra men otroligt bra. Har bara köpt grejer från dom som jag varit toknöjd med =)

2009-05-11 @ 22:44:20
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback