Recension, Paul Mitchell Heat Seal

Värmeskyddet Heat Seal från Paul Mitchell funkar avsevärt mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Jag var livrädd att den skulle göra håret mjukt (vilket är det absolut värsta jag vet), men icke sa nicke för håret känns precis som vanligt. Den enda egentliga skillnaden är att plattången glider lite lättare över håret och att topparna inte känns lika risiga som tidigare.

Det här är absolut en keeper som jag definitivt kommer att köpa igen när den är slut för helt ärligt känns det ganska puckat att alltid föna och platta håret utan något värmeskydd alls.

198:- kostar den stora flaskan (250 ml) som jag köpte, men det finns en mindre storlek som jag har för mig kostade runt hundralappen för den som vill prova en lite mindre variant. Betyget blir en 5:a (toppen). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback