Ännu en lista

Inspirationen vill inte riktigt hitta hit och då blir man glad när man hittar en annan lite rolig lista från Rodeo. Som vanligt får ni gärna haka på. Släng en kommentar så länkar jag.

07.00 DU VAKNAR MED RINGAR UNDER ÖGONEN. VAD GÖR DU?
Tar fram min Tinted Eye Brightener från Bobbi Brown och inser att det är Guds gåva till mänskligheten.

07.30 VÄL I DUCHEN, VILKA PRODUKTER LÖDDRAS UPP OCH SPOLAS NER?
Nån duschcreme och en ansiktstvätt. Håret tvättar jag alltid på kvällarna.

08.15 BRÅTTOM TILL JOBBET, DU HINNER FIXA FEM MINUTER MED VAD?
På fem minuter hinner jag rätt mycket. Både sminka mig och platta håret. Är man uppvuxen med enbart killar kan man inte stå och fixa sig hur länge som helst för då blir man utan kompisar.

12.25 DU SKA TYDLIGEN PÅ LUNCHDATE. VILKA PANIKÅTGÄRDER TAR DU TILL?
Insåg redan på morgonen att det blir nog inte bättre än såhär. Eventuellt tar jag på mig lite läppglans och kollar så att jag inte ser ut att ha kletat in ett kilo smör i ansiktet.

13.30 DU OCH HUNKEN KRAMAS HEJDÅ. VILKEN DOFT SNIFFAR HAN TILL SIG?
Förmodligen Ralph som är den enda parfymen som får hänga med mig i handväskan.

15.00 DAGS FÖR LÖNESAMTAL, SOM FÖRMÅN FÅR DU GYMKORT ELLER MASSAGE? VAD VÄLJER DU?
Gymkort!!! Massage är ju trevligare om man får av någon man gillar...

19.00 MÖRKRET FALLER, DAGS ATT GÅ UT. VAD FÖRVANDLAR DIG TILL FRÅN MELANIE GRIFFITH I ”WORKING GIRL” TILL NATAIE PORTMAN I ”CLOSER”?
Lite samma här som med den oväntade lunchdaten, men om jag orkar så drar jag ett par drag med en svart kajal och slänger på lite Aarons red på läpparna. Oftast blir det roligast de kvällar man är helt oförberedd.

22.15. 00 EN BLÄNDANDE SKÖNHET SVEPER FÖRBI DIG PÅ DANSGOLVET, OCH GÖR DIG GRÖN AV AVUNDSJUKA. VEM ÄR HON?
Någon med sjukt långa ben för det får mig alltid önska att mina var ett par decimeter längre. 

00.25 DIN DATE DYKER UPP OCH DU DRAR MED HONOM HEM. SMINKAR DU AV DIG?
Självklart!!! Jag sminkar alltid av mig när jag kommer hem. Med undantag för den där gången vi var på en after work som spåra...


Kommentarer
Postat av: Maggie

Haha, vilken kul lista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback