All time high enligt Kicki

Kicki är inte bara den som varje månad förser mig med ett gäng roliga produkter som ska testas en gång i månaden, hon är även grundaren till Daisy Beauty där ni inom en snar framtid kommer kunna läsa mina och många andras produktrecensioner. Dessutom är hon ägarinna till min senaste förälskelse, som jag starkt övervägde att kidnappa senaste jag var hemma hos Kicki

Jag passade på att fråga vilken som var hennes All time high favoritprodukt och såhär svarade hon:

Min ALL TIME HIGH måste vara... Åh vad svårt, men jag försöker höja blicken ovan min egen necessär och säger: Lancômes Juicy Tube, som revolutionerade inte bara läppglansvärlden utan hela sminkindustrin. Efter att den första tuben kom år 2000, fick samtliga makeupföretag tänka om i sin förpackningsdesign när det gällde läppglans. Och även när det gällde andra produkter. Jag tror nämligen att det var första gången, så när som på Guerlains Metéorites, en innovativ förpackning var viktigare än själva produkten och med den tanken blev Lancôme trendsättande. Idag tittar nästan alla företag på produkter med just det lilla extra. Dessutom blev läppglans mode på köpet, det var inte förrän förra året som läppstiften fick chans att göra come-back.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback