All time high enligt Skimmerskuggan

Idag är det Kerstin från Skimmerskuggan som har ordet:

Min "All time high" är Pore Minimizer Instant Perfector från Clinique. När jag fick prova den första gången blev jag förförd av trolleriresultatet och köpte den på studs, för en skrämmade stor del  (tyckte jag då) av CSN-pengarna. Innehållet i denna lilla fina lila tub förvandlar huden på näsa, panna och haka till sammetslen, lagom matt och porfri, nästan retucsherad zon. Man kan ha den över eller under smink, eller ensam över dagkräm. Jag bär alltid med mig en minitub av den i handväskan.

Kommentarer
Postat av: Sublim

Den där har jag varit sugen på bra länge, kanske dags att köpa nu när det är GWP-dags på Åhlens...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback