Drinkar på Collage

I lördags var jag på Collage med Jeanette och då såg jag ut såhär.

 

ÖGON:
Primer: UDPP
Ögonskuggor: Retro Speck (Mac) över hela ögonlocket och i ögonvrån. Tempting (Mac) i ytterkanten av ögat. Den mörkbruna ögonskuggan i Diorasken Amber Design 708 under ögat och som eyeliner.
Mascara: Mascara Base (Shiseido) och Faux Cils (YSL)

 

ANSIKTE:
Primer: Prep + Prime (Mac)
Foundation: DiorSkin Nude 050
Rouge: Blush 365 (L'oréal) och ögonskugga 410 (Biotherm)

LÄPPAR:
Dazzleglass Baby Sparks (Mac)

Det som skymtar på min arm är det superfina armbandet från Hermés som jag fick av mina snälla föräldrar när jag fyllde 30.


Kommentarer
Postat av: kerstin

Fantastiskt fint!

Postat av: Make it Up

Kerstin: Kul att du gillar =)

2009-10-08 @ 22:25:21
URL: http://makeitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback