I handväskan

Tänkte det kunde vara kul att visa vad som ligger i min handväska.



Slim Shine Lipstick från Mac i färgen Long Stem Rose
Venom Gloss i färgerna Lantana och Love in a mist
Tjock läppenna
från Shiseido i färgen LC1
Glasnagelfil
Miniborste
Alka-Seltzer
(världens bästa mot bakfylla)
Puder från Chanel
Parfym Magnifique från Lancôme
Ipren
Allergitabletter

Läppenna från Shiseido i färgen BE701 (bästa, bästa!)
Ögondroppar
Svart kajal
från Lancôme
Blottingpaper
från Sephora
Tops
Alkogel
(för de dagar då bacillskräcken är som värst)

Allting ligger förstås i en Hello Kittynecessär.

Nu vill jag veta. Hur ser det ut i era handväskor? Vad bär ni alltid med er? Svara gärna i kommentarerna eller gör ett egen inlägg så länkar jag till er.


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag måste vara en av de konstigaste skönhetsnördar som finns för jag släpar aldrig runt på mitt smink. Förutom en liten burk Clinique Moisture Surge och ett eller två läppglans/stift för dagen finns inget smink i min handväska. :S

Postat av: Anonym

Hmmm... Jag vill minnas att någon nån gång sa att JAG hade mycket grejer i MIN väska?



Kan meddela att där finns: Nikotintuggummin (för allas trevnad), Läppglans från Biotherm (som jag fått av dig :)), ögonbrynspenna från Isadora (me love), Svart kajal från Estée lauder, Kanebopuder, Carmex och en liten burk Kiehls handkräm.



Puss

2009-09-23 @ 19:23:05
Postat av: Mia

Va fan, jag skrev mitt namn men det försvann... Puss

2009-09-23 @ 19:24:12
Postat av: Kerstin

Jag bär runt på en hel del =) Inlägg kommer inom kort!

2009-09-23 @ 21:34:19
URL: http://skimmerskuggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback