Söndagsfix

Nu har jag hållit på hela dan och bara fixat och donat. Handlat mat. Städat. Tvättat. Gjort matlåda till imorgon och då är det väl inte mer än rätt att fixa till sig lite kroppsligen också.

Tänkte börja med att peela ansiktet med
Lancômes peeling och sen lägga en ansiktsmask (också från Lancôme). Sen blir det definitivt en peeling av kroppen med min nya favorit och eventullet en hårinpackning. Fast nu när jag tänker efter så kom jag på att min inpackning nog tog sltu förra gånen jag använde den. Egentligen borde jag gå och klippa mig istället, nu när jag äntligen har hittat en bra frisör. Kanske blir ett projekt på fredag? 

Kommentarer
Postat av: Rouge

Åh, det låter härligt det! ;) Så skönt att fräscha upp sig så! ;)

Låter som ett bra fredagsprojekt tycker jag, själv är jag mästare på att skjuta upp frisörbesök! ;)

Postat av: S

Ja, det är ett jättebra sätt att förbereda sig på en jobbig arbetsvecka=D Visst är det konstigt att det ska vara så svårt att ta sig till frisören. Jag har iofs ett legitimt skäl. Jag har frisör-skräck! Har blivit sönderklippt sååå många gånger :(

2007-02-18 @ 17:13:18
URL: http://makeitup.blogg.se
Postat av: Rouge

Ja, jag är bara seg med det! ;) För att det är dyrt tror jag ;) Aaaw usch vad hemskt då! =/ Då förstår jag varför det är svårt för dig ju!

2007-02-18 @ 19:49:10
URL: http://lemakeup.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback