Mera läppglans...

image28


Det har ju blivit
ett och annat läppglans dom här senaste dagarna, så egentligen jag ute efter Estée Lauders läppstift som LipGloss Bitch tipsade om. Men givetvis var det läppglanset som tillhörde vårmakeupen som jag föll för. Nu kommer jag inte ihåg om det var Ivory el Pearl som var snyggast, tror det var Ivory. Det var i alla fall det som var lite mer åt det beiga hållet som gav en så extremt snygg nude-färg på min läppar och jag kände hur jag bara måste ha det, men är det verkligen ok att köpa tre olika läppglans inom loppet av tre dagar?

PS: det är fel färg på glosset, men det var tyvärr den enda bild jag hittade.

Kommentarer
Postat av: Murphy

Jag har köpt tre klänningar inom loppet på två dagar så läppglans är helt klart OK! :)

Postat av: nyans

Har själv ett High gloss i färgen coral så kan tala från egna erfarenheter när jag säger att i det här fallet är det definitivt värt att inhandla ännu ett gloss!

2007-03-07 @ 12:15:19
URL: http://nyans.blogsome.com
Postat av: S

Ja, men då kör jag på det här... förmodligen redan idag:)

2007-03-08 @ 10:22:15
URL: http://makeitup.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback